loading...
وبلاگ تخصصی S60v5
milad بازدید : 95 جمعه 1390/07/08 نظرات (0)
از لحظه تولد سفر تقدیر من بود / تنم اسیر جان بود، دلم اسیر تن بود
________________________________________
آرزویم این است: نرود اشك در چشم تو هرگز، مگر از شوق زیاد، نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز، و به اندازه هر روز تو عاشق باشی، عاشق آن كه تو را می‌خواهد، و به لبخند تو از خویش رها می‌گردد، و تو را دوست دارد به همان اندازه كه دلت می‌خواهد!
________________________________________
اگر روزی احساسم را نقاشی كنم
در تمام ورق هایش چهره توست
________________________________________
نمی رنجم اگر باور نداری عشق نابم را
تو را چون آرزوهایم همیشه دوست می دارم
________________________________________
خودکارم را از ابر پر می کنم و برایت از بــــــــــــــــــاران می نویسم!
________________________________________
تو نباشی نمی خوام لحظه ای رو سر بکنم
نمی دونم بعد تو من چی رو باور بکنم
نمیتونم نمیتونم من تو رو رها کنم
بعد تو من چه کسی رو عشق من صدا کنم
________________________________________
امشب میخوام برای چشمات ستاره قربونی كنم.
میخوام میونه دستات، دستام رو نقاشی كنم.
برای با تو بودن عشقمو حكاكی كنم.
میخوام دوباره گم شم تو فكر با تو بودن.
چه رویای قشنگی، رویای با تو بودن..................
________________________________________
وقت آمدنت یاس میشوم و لحظه های تلخ نبودنت، شاخه خشکیده احساس..............
________________________________________
من به وسعت تمام لحظه های بودن باتو زیسته ام بااندیشه ی تو...
آسمونی من برسایه نگاهت گم گشته ام . مرابه خاطربسپار
________________________________________
هرگاه دلتنگی ترانه هایم خواب را از چشمانت دزدید ، به اسمان بنگر که میعادگاه قلب های ماست
من نیز سراغ چشمانت را از اسمان می گیرم...
________________________________________
هر چه از الفبای تو حرف بر می دارم تا تمام شوی انگار بی محاباتر از همیشه
لا به لای این همه خطوط مبهم و واژه های ندیده دوباره از سر سطر آغاز می شوی
با این همه هنوز هم به تقدس تند یک حس عاشقانه مثل همیشه دوستت دارم
اما باور کن نمی دانم به کجای این قصه باید عادت کنم
وقتی تو عاقبت می روی و من دوباره در هیچ گم می شوم
________________________________________
ادمک اخر دنیاست بخند
ادمک مرگ همین جاست بخند
ان خدایی که بزرگش خواندی
به خدا مثل تو تنهاست بخند
دست خطی که تو را عاشق کردشوخی کاغذی ماست بخند

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 46
  • بازدید سال : 71
  • بازدید کلی : 2,128